Friday, October 15, 2010

Cok ararsin beni - Tarkan

Video - Cok ararsin beni - Tarkan



Letra - Cok ararsin beni - Tarkan

Kimse çekmez seni, çektiğim gibi
Kimse sevmez seni, sevdiğim gibi
Bile bile köle ettim kendimi,
Sende hint kumaşı sandın kendini

Çok ararsın beni, çok, çok
Çok beklersin beni, çok, çok
Çok ararsın beni, çok, çok
Çok özlersin beni, çok, çok...

Hergün başka biri, yeni sevgili
Sözleri hep yalan, yalan gözleri
Ne sevdiği belli, ne sevmediği
Bende şimdi buldum, başka birini

Sevgi dedin sevdalandik,
Sevda bizde kilo ile
Bağlan dedin, bağlanıverdik
Metre metre urgan ile
Şimdi ahlar, vahvahlar
Bu eyvahlar boşuna
Tak sepeti koluna
Herkes kendi yoluna

¿Qué opinas de la canción Cok ararsin beni - Tarkan?

Tags:  Cok ararsin beni Tarkan, video Tarkan Cok ararsin beni, letra Cok ararsin beni Tarkan, Tarkan Cok ararsin beni video, youtube video, nueva cancion Tarkan, Cok ararsin beni lyrics, video oficial Cok ararsin beni Tarkan, nueva musica Cok ararsin beni, cancion Cok ararsin beni Tarkan, Cok ararsin beni

No comments:

Post a Comment

 
K.3.N.J.I